Moon Man vs Golfers

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
Be the first to comment on this video!
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Car vs Light Pole vs Pedestrian
Car totally out of control after an accident! Good thing the dude in its way saw it coming!

Funny MEAT vs NO MEAT Lifestyle
Sure Alicia Silverstone is one HOT babe and that's great if she wants to eat only plants! But I'm afraid I gotta side with Guillermo on this one. Gimme my STEAK! VERY FUNNY!

50 Cal Machine Gun VS. 250 Watermelons
FPS Russia time. Look where he goes this time! HAHA

Man vs Robot
2006 Rubiks Cube champ, Sean Connolly, challenges a robot, RuBot II, to a match at the world championships. Guess who won?

Deer vs squirrel
Squirrel attacks bambi...aww

Mr T vs Mr Rogers. Epic Rap Battles of History
Clever rap with Mr. T and Mr. Rogers impersonated

Bert the Cat vs Cat Balloon
He is a Chuck Norris cat

Man Vs Sheep Love Affair Gone Bad
Only a woman scorned by her lover could behave like this! (She is kinda cute, but has waaaay too hostile for me!) lol Funny Video! Enjoy

Baby Luvs Her Rap Music
It's in her blood!

Geese Vs Kayak Fisherman
It's about time that somebody FINALLY stood up for all the fish being caught and eaten! (I'm sure the fish would stand up for themselves, but they have this BREATHING thing!) lol

Link Partners