Being Dumb Ya Gotta Be Tough

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
Be the first to comment on this video!
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
BEST New Beer In The World
And it's made right here in the USA from SPECIALLY processed Rocky Mountain water! Don't be the LAST one to learn the secret! ROFL!

Death To Bud Light A Beer Lovers Nightmare
Thousands and thousands of little dead soldiers just laying along the road. (And you hardly even notice the big ol' truck HANGING off the bridge!) RIP Bud Lights! lol

Suicide Bomber
This guy drives up to a patio dining area and triggers his bomb.

Unbelievable Trick Shot From Behind Bleachers
Kid makes a SENSATIONAL shot! Almost from the next county! lol

300 LB Bench Press Gone Wrong
ALL Brawn ... NO Brains (& tiny nads?, lol). Two dudes screw up a simple bench press lift.

Dog Humps Bear Til He Passes Out
Horny little pooch has his way with a stuffed bear, and he works soooo hard he passes out ... COLD! Funny Video!

Nouveau Poor Really Suck At Being Poor
Traditional poor people discriminate against the nouveau poor cause they're just not very good at it! Funny Video!

They Believe They Can Fly
Hilarious clips of people who THOUGHT they could fly. Guaranteed to brighten your day! Funny Video!

You Cant Beat A Good Cucumber
If you're gonna be using a cucumber instead of a vibrator, you might want to hide it from your husband or boyfriend! Funny Video!

Best Goal Celebrations EVER
This is a very entertaining video. Enjoy!

Link Partners