Human tetris puzzle piece

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
Zeekhelix666 (12 years ago)
Haha I would love to do that! Im gonna be a tetris piece next year for halloween!
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Human Burrito
You know - A little beans; A little meat; some sauce; a dude & a blonde in a bikini! Funny Video! Enjoy!

Human Robots
Some brothers played baseball growing up.... some played basketball. These two bros painted themselves silver & played robots! And here they are! Talented or Not?

Human Can Opener
Rebecca, an otherwise normal looking girl, bites the tops off cans! I mean like a can opener!

HUMAN BICYCLE IN AIRPORT TO MUSIC
LOL, who does this wacky stuff???

Human Water Fountain
Guy has a very unique ability! (I'll still take the old fashioned METAL water fountain thank you very much!) lol

Human Target
Roman candle's at a human target... hmm... pretty scary, I wouldn't wanna try this :)

Human Slingshot Record
dude, this guy has some serious nads...looks pretty sweet though!

Human Sardines
Three people set a Guinness World Record for cramming themselves into a box not too much bigger than your toaster! lol Watch & enjoy!

Rebecca The Human Can Opener
This one will make your teeth hurt!

Human Pinata
man.. I'm sorry but if a kid did this to me.. it would be beat =/

Link Partners