Sexy Dentist Cleavage Prank

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
shoyeb (5 years ago)
i like this wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.
deepakmitra (6 years ago)
awesome..............
Lanky75 (7 years ago)
When I was 15 and getting braces, the dental assistant was similar. She didn't show as much cleavage, but she would hold my head against her D-cup chest as she worked on the braces. It was torture for a teen boy! I later realized it was on purpose too.
shike (7 years ago)
yeah
Amandeep2007 (7 years ago)
videos is good contains fun with sex appeal
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Drive Through Prank
Fire In the hole! kinda mean prank...kids these days...hehe

Killer Tomato Launcher Prank
Dude puts a world of hurt on his roommate launching a tomato missile right into his crotch! Funny Video

Hot Girl Upskirt Horse Prank
Guys helping a hot chick get up on a horse get a real eyeful thanks to this cool hidden cam prank! Funny Video!

Pretty Woman Prank
THIS "Pretty Woman" has a face that would stop a clock! Funny Video!

Cute Chick April Fools Hot Dog Prank
Gotta give her credit for gutting the refrigerator to pull this off! (Hopefully things went better for this dude later that night!!!)

Steamy Workout Prank
Group of unsuspecting people in a class at the gym get pranked when their aerobics routine gets all HOT and steamy! Funny Video!

Garage Scare Prank
A group of friends are pranked into believing that they're about to shot. A real crap your pants prank!

Police Prank
these policemen go up to cars with no pants on... the drivers are lost for words

Funny Prayer Prank
Couple of Muslim kids play a really funny prank on their dad during prayer. (Two minutes later God showed HIS sense of humor by ripping their hearts out and feeding them to a group of nearby camels! lol)

Hilarious Shoe Prank
Super Cool! Somebody nails this guys shoes to the floor ... and the fall - PRICELESS! Funny Video

Link Partners