Airplane Crashes On The Coast Of Spain

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
verma355 (10 years ago)
i like it very much that was cooooollll
DemonoidSoldier (11 years ago)
LMAO! oh shit
that was some funny shit ogm LOL!
coolchris1203 (11 years ago)
what thu crap :#
outlaw241 (11 years ago)
thats crap but it kida looked real
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Super Coaster
an update.... a kind member let us know that this is at Cedar Point Amusement Park in Sandusky Ohio.... awesome coaster!

First Rollercoaster Ride
One of the things that turn a BOY into a MAN .... surviving your FIRST roller coaster ride! The look on this little dude's face is PRICELESS! Funny Video!

Nightmare Rollercoaster Ride
Fat kid has the time of his life on this rollercoaser ride. Hillarious!

Airplane Pilot Pretends To Faint
Pilot pranks his passenger into thinking that he's passed out and the plane is about to CRASH! Funny Video!

Roller Coaster Milk Ride
Crazy Japanese dude tries to ride an awesome roller coaster and drink milk out of a pitcher. MILK WINS - BIG TIME! lol Funny Video

Coastal Carolina Batting Stance Guy
Odd stance for sure. I wonder if it really does help him.

Airplane Engine Misfires over Ibiza
Yeah, I want to fly this airline...

Rally Car Slams Mother And Daughter In Spain
During a race in Spain, a car slides out of control during a curve and crashes into a mother and her daughter, flipping them into the air. Amazingly, neither one was seriously injured!

Man Having BLAST On Roller Coaster
Dude! This guy is one big bundle of FUN! lol

Zoo Girl on Roller Coaster
Well, I am told there was a roller coaster. I couldn't get my eyes off of her chest.

Link Partners