Drunk Chic Tasered

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
sonofsamus (10 years ago)
its a girl and they are men why use the teaser omfg ill kill the cops when ill see them for real
MasterSJW08 (11 years ago)
Now that was Hilarious!
beamerboy (11 years ago)
FUCKING COPS,I HOPE SHE PRESSED CHARGES ON HIM!,NO MATTER IF SHE WAS DRUNK SHE WAS SCREAMING AT THE TOP OF HER LUNGS POOR THING,FUCKING PIGS!.
ShapedByFate (11 years ago)
That Is Pretty Discusting!!! How The Hell Could he Do that To Her!..She is Drunk and Scared Banged her Head and she Got tasered!! He Saw her Bang her HEAD but stall had to Taser her...and i didnt notice the bit he But his foot on her back till i looked again.damn right cruel and un-called for!!
pacrat12 (11 years ago)
He should have stood her in front of the camera so we could really watch, good for him I hope she pissed all over herself
bored0821 (11 years ago)
this is fucking ridic. the lady straight up hit her head on her tail lights! the fucking cop was way too harsh and theres was definitely no need for all that
hotliljay (11 years ago)
I think we shoukd get together and just start tasering the cops and see how they like it. fuck all you pig motherfuckers. U should all have you asses handed to you or something like that but you do nothing but harrass people and fuck with people . you are nothing but games and bull shit. fuck you all.
CrashLanding55 (11 years ago)
Brain cells are a terrible thing to waste.
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Drunk Dude Blows News Chicks LIVE Gig
Would have been even funnier if the reporter whipped out a stun gun and nailed this goofball! lol Funny Video!

Drunk Guy in Reverse
this guy is so wasted that hes staggering around and apparently got stuck in reverse and crashed

Drunk Guy Putting On His Shorts
Dude! How can you be soooo drunk that you try to put your shorts on over your head like a shirt? Check it out! Funny Video

Drunk Lady at the Wedding
Well, I guess there's one at EVERY wedding. Here, Aunt Marge is cheered on by her loving family and then laughed at when she falls on her butt! Pretty funny (except to Aunt Marge) lol

Drunk With A Shotgun
Totally drunk out of his mind, this screwball kid accidentally fires a shotgun & is lucky he didn't kill somebody!

Cooking Drunk
This is why you should not cook while drunk

Drunk
Trying to take a picture drunk.

Drunken Fountain Tumble
Drunk dude climbs to the top of a big fountain and takes a really painful spill! OUCH!

Drunk Pole Dancing
Yeah, this can be chalked up as NOT sexy

Drunk Face Plants Into Parked Ambulance
Cops pick up drunk guy who tries to run away and plows right into the back of an ambulance. Hilarious!

Link Partners