Drunk Chic Tasered

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
sonofsamus (10 years ago)
its a girl and they are men why use the teaser omfg ill kill the cops when ill see them for real
MasterSJW08 (10 years ago)
Now that was Hilarious!
beamerboy (10 years ago)
FUCKING COPS,I HOPE SHE PRESSED CHARGES ON HIM!,NO MATTER IF SHE WAS DRUNK SHE WAS SCREAMING AT THE TOP OF HER LUNGS POOR THING,FUCKING PIGS!.
ShapedByFate (10 years ago)
That Is Pretty Discusting!!! How The Hell Could he Do that To Her!..She is Drunk and Scared Banged her Head and she Got tasered!! He Saw her Bang her HEAD but stall had to Taser her...and i didnt notice the bit he But his foot on her back till i looked again.damn right cruel and un-called for!!
pacrat12 (10 years ago)
He should have stood her in front of the camera so we could really watch, good for him I hope she pissed all over herself
bored0821 (10 years ago)
this is fucking ridic. the lady straight up hit her head on her tail lights! the fucking cop was way too harsh and theres was definitely no need for all that
hotliljay (10 years ago)
I think we shoukd get together and just start tasering the cops and see how they like it. fuck all you pig motherfuckers. U should all have you asses handed to you or something like that but you do nothing but harrass people and fuck with people . you are nothing but games and bull shit. fuck you all.
CrashLanding55 (10 years ago)
Brain cells are a terrible thing to waste.
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Flip Flop Drunk
When you're totally drunk like this dude, falling off your flip flops can be pretty dangerous! And this guy can't find his way back on! lol! Funny Video!

Drunk Chick Escapes Death On Subway Tracks
Chick falls off the platform onto the tracks just as a subway train is speeding into the terminal. No heroes here. Lucky for good brakes! (This is the one in the news!)

Funny Drunk Crawling Across Street
This dude is SO drunk he has to crawl across a busy street. (When you gotta go, you gotta go! lol

Drunk Chic Golf Cart Accident
Gee, I'd sure like to have this chic in MY foursome! What a barrel of laughs!

Drunk Russian Garbage Collectors
I don't know. Being "DRUNK" in Russia is a purely subjective thing! These guys are still WALKING, so I don't think they qualify! lol

Get Drunk Fall Down
After an afternoon of drinking, this lady comes out to check out a car accident that happened near her house. Turns out she ain't too good in reverse! Very Funny Video!

Not Drunk Enough
WOW! Glad I never dated this girl!

DUI - Too Drunk to Blow
Serious subject, but this drunk guy will make you laugh til it hurts!

Drunk Cats
Drunk Cats.....No, we do not recommend doing this to your cats.

Funny Drunk On The Street
I'VE FALLEN AND I CAN'T GET UP! Dude is soooo drunk! And the bag that he's trying so desperately to get just keeps slipping away! Funny Video!

Link Partners