He Lost His Head

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
ZiggyStardust (10 years ago)
He's the kinda guy you like ta hang around with :) :)
dmstyres (10 years ago)
kool
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Foot in the Spokes
ok.. now this is just STUPID... you gotta pay more attention when riding

The Audition
There are SOOO many ways you can get a part. Bet you never thought of this way!

Wedding Photographer Takes The Plunge
Wedding photographer, who was supposed to CAPTURE memories of this couple's wedding, ends up MAKING the funniest memory that they'll NEVER ever forget! Funny Video!

Auto Tune The News
Dude! Wouldn't it be GREAT if you could just auto-tune every news story? (Hey, if world leaders can do it, WE should be able to do it, too!) LOL SUPER Funny Video!

Boy And His 15 Foot Pet Python
Seven year old boy has had a 15 foot python for a pet since he was born! They say the snake only eats chicken & ducks .... but what if you forget to feed it? Bye Bye kiddo!

Elephant Sits on a Guys Head
LMAO, an elephant sits on this guys head... and his head goes right up this elephants butt...

Hot Chic in the Fountain
Hot Axe commercial ( probably banned in the USA )! Kinda of a wet t-shirt thing goin' on.

Bud Pheremone
If this really worked, I would make a shower to pour Bud on me

Monsters Inside Me - Maggots in My Head
Can you watch this without scratching your head???

Caught Cheating - Radio Guy
Wife being entertained by the radio guy!

Link Partners