King Size Melons

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
Lanky75 (9 years ago)
People, those are just foam rubber in an oversized bra! They aren't even implants!
vortex (9 years ago)
now, i like super boobs , but these are NOT REAL, not for me but its better than a C i must agree
Beenthere (9 years ago)
What the heck how in the world would you get your bra and shirt on and off
Artary (9 years ago)
She's gonna regret having those things......uh...installed when she gets older. That is not sexy.
ghettochika (10 years ago)
d3m fak3 but damn datz h0t.. y3ah iim bii niiggaz:D
TOP DOG ERIC (10 years ago)
Asians girls are hot
sid67 (10 years ago)
here this would be on the HUGE size for an asian...although i wonder if these arent implants too.. http://www.bofunk.com/video/1300/tennis_jugs.html
sid67 (10 years ago)
holy hanna...those have to be fake or breast implants....those are asian babes they dont have BIG'uns like that naturally...some do have some healthy sized ones but nothing like that.......it looks painful too...jes
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos

Extreme Tightrope Walking
Dude walks a tightrope sooooooo high up I got dizzy watching! He even stopped to do a little jig in the middle!

Smokin Hot Blondes Drinking Girl Diet
This chick is definitely a girl after my own heart! A BEER diet! Finally something that I can stick with! lol

No Wanking in the Office
There goes another company benefit! Great sketch!

Whats Taking So Long
This guy seems to have had a little mixup, though its a flash, I'm sure some nitwits out there have done that

Talking Dogs
Cute pooches talking to their owners

Drunk Chick Licking Beer Off The Floor
Bet this chicks parents are proud today! Not to mention her boss ... her friends ... her coworkers, and oh yeah, YOU & ME, too! lol

Great Parking
College would have been SO much easier if I could snag parking spaces like this.

Idiot Parking A Car
A total idiot, apparently late for an appointment, jams his car into a parking space smashing everything in his way. Fortunately, someone caught the loser on video! Jerk!

Chick With Weird Honking Ability
Gee, what every guys wants! A chick that sounds like an 18 wheeler!

Link Partners