Mario Dance

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
shadowsnake5 (10 years ago)
cool
invatorme (12 years ago)
w00t:)
dreamgene (12 years ago)
lol that off beat bastard!!! Still gotta give props to the old Mario song tho.:D
shin gouki (12 years ago)
loooooool if only mario could see this he would be laughing :-)
Alogia2004 (12 years ago)
haha! brilliant
H-dog (12 years ago)
Lol I love that song!!!!!!:D
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Mario Dance
Hats off to this guy -- he's spoofed the end credits to that old-school "Super Mario Brothers Super Show" cartoon program.

Super Mario - 3D Chalk Art (Time Lapse)
What an amazing piece of art. I have no clue how many hours he worked on this, but it is simply brilliant!

Mario 3 Beat in 11 minutes!!
Crazy!! This guy whoops this games ass!! Time to bust out the ole nintendo and try her up.. Caution: Large file..broadband users only suggested

Super Mario Pen Beatbox
This kid is soooo great with a pen .... he's even thinking about learning to WRITE! Cool Vid! Enjoy!

Marion Raven
Guitars and a pile of writhing, and naked girls..what more would you want from a rock video? Marion Raven - Heads Will Roll

A Day In The Life Of Mario From Nintendo
Ever wonder what that little guy Mario does when YOU are not in control? Well, here's one his his typical days! Funny Videos

Mario Kart Wii Like You Have Never Seen Before
Dude! This is how Mario Cart Wii SHOULD be played! This is REAL! Awesome!

Marion Barber Backflip Fail
He sucked as a Cowboy.....even worse as a Bear.

Mario Coins
lame attempt to try an get his picture on the internet... looks like he wasted a lot of energy editing it... so I'll put it up!

Dude Plays LIVE Audio For Super Mario Bros
He'll come to your house for $100 a game! And the best part is, when he stops working, all you have to do is blow him off and start him up again! lol

Link Partners