Pole Dancing

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
atomic sparrow (9 years ago)
She didn't realize she was on a public form of transportation because she was listening to music? And because she was listening to some crappy music, she decided to undress? That's an interesting approach to listening to music.
skin_007 (9 years ago)
that was gr8 that chick is but hell thats funny as hell:p
joncoombs (10 years ago)
That was great!
Death cell (10 years ago)
Damn thats funny
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Fat Chick Pole Dance CRASH
Jumbo size chick gets it ALL in motion on her new dancing pole. You can feel the earth tremble when she hits the deck! lol Funny Video

Matrix Pole Vault
We all saw Matrix Ping Pong........watch this. Very creative use of perspectives

A REAL Pole Dancer
Dude! These Indians are WAY too serious about their pole dancing! (No fat chicks falling or hot chicks slinking! What are they thinkin???) lol

Incredible African Pole Dancer
No matter how many chicks you've seen do their pole routine, you've NEVER seen anything like this! This dude does IMPOSSIBLE things with his pole! lol Enjoy!

Pole Vaulter Snaps Pole Saves Nuts
It's one thing to snap your pole. But, this dude comes within an inch of leaving his nuts out there on the track! Check this out!

Drunk Pole Dancing
Yeah, this can be chalked up as NOT sexy

Chubby Pole Dancer Stinks Room
Two PLUS size babes trying out their new stripper pole! And one has a bit of a gas problem! PHEW! Funny Video!

Pole Climber Snaps Pole
Three stories in the air, this poor pole climber has his pole snap and he goes down like a sack of potatoes! Gotta get a better pole dude!

Pole Vaulter Catastrophe
Best pole vaulter in the WORLD shows us what can happen if you make just 1 small mistake. OUCH!!

Dumb Blonde Pole Dancer
I think this chick's career just took a turn for the worst! (Next time, she might want to put one of those mattresses down to break her fall!) LOL

Link Partners