Jump Through Glass

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
computerman1989 (10 years ago)
i wish he got a big piece of glass go through his head and killed him
jirstan2 (10 years ago)
These guys actually get paid to do this crap. Oh, and that's not your ordinary pane of glass, that's a shower door.
twistedfairy (10 years ago)
no mercy?NO i think its NO BRAINS!
KainDamienNova (13 years ago)
OMG......... MY EYE!!!!! Where did it go..... Got it..... Hey look.... FREE EYE BALL:):):):):)
Johncecily (13 years ago)
I think I'll go poke myself in the eye
SomeGuy (13 years ago)
heh...nice
wce (13 years ago)
yeah thats just straight up stupid
Najee (13 years ago)
He lost his mind!:o
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Idiot Rednecks Wipeout Snowmobile Jump
There's a reason people don't jump their snowmobiles. This guy finds out why ... the HARD way! lol Funny Video!

Idiot Boss Runs Head On Into Glass Wall
Security camera catches a guy with a VERY full cup of coffee walk face-first into a glass wall! (Sure hope that's not a $7.00 cup of Starbucks that he's wearing now! lol) Funny Video!

Jump Compilation
funny compilation of misc jumps that just all go wrong... from trampoline to pools to jumpropes.... hilarious

Dudes Stunt Jump Into Convertible ALMOST Works
Guys like this are the reason why they put HARD roofs on cars! lol

Jumps Bumps And Lumps
Funny group of idiots beating the crap out of themselves! ALWAYS an entertaining thing to watch! Funny Video! Enjoy!

Bad Jump
well, this jump doesn't seem to work out as planned.... seems to come up just a little short!

Failed Suicide Jump From 6 Story Bldg
Romanian man decides to end it all and takes a flying leap from a 6th floor balcony .... All he does is break a leg!!! (What say we give him ONE MORE CHANCE to show the world that he's NOT a failure at EVERYTHING!)

Motorcycle Backflip Jump Off Tower Bridge In London
Robbie Maddison took London by surprise by doing a spectacular backflip over an OPEN Tower Bridge over the Thames. This is totally AWESOME!

Failed Cliff Jump on Bike
Gotta wonder how someone can survive splatting themselves like this!

Jetski Jumps Houseboats
this dude jumps 3 huge houseboats on a jetski then wipes out... pretty awesome jump though!

Link Partners