Scared Kitty

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
TIPOGRAFIE (4 months ago)
tipografie bucuresti
www.tipografiebucuresti.ro
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Baby Scared Of Moms Nose Blowing
If you think THIS is funny, you should see how Dad's farts make him cry! lol

Panda Gets Scared
This panda is just chillin, eating whatever, when the little one scares the hell out of the big one!

Scared Reaction
hahahah, this guy is watching one of those vids that is peaceful then tries to scare the hell out of you, watch this guys reaction!

Chick Scared To Death By Awesome Vampire Prank
Chick's friends pull off the best prank EVER! With flesh eating ghouls, vampires. You gotta see this to believe it!

Baby Scared By Dads Fart
This is hysterical! Dad rips one and Jr. (obviously knowing that something STINKY is about to occur) breaks down crying! Enjoy!

Scared on TV
haha what a pussy

Scared Garbage Man
prankster scares the hell out of the garbage man, but even better, guy falls over after doing it!

Scared Cop
hahaha, cop gets the crap scared out of him, don't be a p*ssy mr. cop!

Scared Kitty
Cat scares itself. HAHA!

Old Broad Scared To Death In Race Car
Duh! You'd think she would have gotten a hint when she had to crawl into the car, dawn a helmet and get strapped in like she was taking off in a jet! lol Funny Video! Enjoy!

Link Partners