Face Sitting

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
Pages: 1 2
leeza60 (8 months ago)
Alluring shemales
http://asianshemales.replyme.pw/?blog-ericka
shimale movie free videos pron.com s hemale sex shemalemovie.com shemalevideo.com
sonofsamus (10 years ago)
omg
hotstuff5059 (11 years ago)
:D What a lucky guy! YUM YUM!!!!! Sniff Sniff!! :D
Ranardo (11 years ago)
OMFG wat da hell wat dat... lmao:D
buttman6969 (11 years ago)
i wish i was that guy
snifer123 (11 years ago)
Wat a lucky guy...I Wish that i was him soooooooooooo much..any females out there who want to i would be honered for you to do that to me..
Markis (12 years ago)
No for real, i need to ask WHY
Markis (12 years ago)
:p why
HAZRATALI101 (12 years ago)
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF WHY PEEPS POST THESE WHY:-:o
melz (12 years ago)
[u][b]f*ckin nasty[/b][/u]
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Face Full Of Pepper Spray
I don't know what the bet was that this guy lost, but getting a face full of pepper spray was a pretty high price to pay! (NICE FRIENDS too! Just let him BURN!)

Scary Zipper Face Mask
If you're UGLY, really ugly, you seriously need to consider getting one of these!

Bottle Launcher Nails Kid In Face
Look Mom! It was CLOSE! But, I didn't put my eye out after all! lol

Facebook Dating
Hilarious Facebook takeoff on the E Harmony dating promotion!

Face Lift
Dog gets a face lift.

Face First into a Semi
this guy is pretty lucky traffic was slowed or he was done for!

Boy With A Butt Face
And you think YOU have it tough! What if you had a face like an arse? Well, this kid does! Funny Video! Enjoy!

Crazy Faces
Cool video with lots of faces of people that you'll know and some that you won't. Don't miss this one!

Super Funny Faces
Some people making funny faces. Funny Video

Face Sitting
EWWWWWWW.......YUCK!!!!!!!!

Link Partners