Face Sitting

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
Pages: 1 2
sonofsamus (9 years ago)
omg
hotstuff5059 (10 years ago)
:D What a lucky guy! YUM YUM!!!!! Sniff Sniff!! :D
Ranardo (10 years ago)
OMFG wat da hell wat dat... lmao:D
buttman6969 (10 years ago)
i wish i was that guy
snifer123 (10 years ago)
Wat a lucky guy...I Wish that i was him soooooooooooo much..any females out there who want to i would be honered for you to do that to me..
Markis (11 years ago)
No for real, i need to ask WHY
Markis (11 years ago)
:p why
HAZRATALI101 (11 years ago)
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF WHY PEEPS POST THESE WHY:-:o
melz (11 years ago)
[u][b]f*ckin nasty[/b][/u]
shin gouki (12 years ago)
erk i feel sik just by seeing this
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Salad Face
Loser of this rock, paper, scissors gets to be the house salad! (And he's a GREAT sport about it, too!) Funny Video!

Who kicked me in the face
well it started out as good 'ol messing around until the dude gets kicked in the face... then he gets PISSED

Strange Dude Tapes Face
Give a guy a roll of scotch tape and he thinks he's a comedian!!!! lol Funny Video!

Balls in the Face
hilarious compilation of people taking all different kinds of balls to the face

Catching Sunglasses With Face
Ya gotta watch this guy catch a pair of thrown sunglasses on his face - even a pair thrown off of a bridge! Awesome.

Kid Gets Exercise Ball To The Face
Poor unsuspecting kid almost gets his head taken off by an exercise ball thrown by his friend. (Can't wait for the REVENGE video!)

Line Drive To The Face
Little league pitcher takes a hard shot off the bat right to his eye! O*U*C*H!!!!

Face In The Cake Prank
One of these cakes looks different from the others. And if you're not careful, it'll even BITE you! lol Funny Video! Enjoy!

Sliding Face Plant Off Swing
It's bad enough falling off a swing and splatting your face on the concrete. But, this dude takes it one step further and SLIDES face down across the pavement! OUCH!!!!!!

25 Foot Zipline Face Plant
Give an idiot a rope and he's bound to find a way to hurt himself! Funny Video!

Link Partners