Face Sitting

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
Pages: 1 2
sonofsamus (6 years ago)
omg
hotstuff5059 (8 years ago)
:D What a lucky guy! YUM YUM!!!!! Sniff Sniff!! :D
Ranardo (8 years ago)
OMFG wat da hell wat dat... lmao:D
buttman6969 (8 years ago)
i wish i was that guy
snifer123 (8 years ago)
Wat a lucky guy...I Wish that i was him soooooooooooo much..any females out there who want to i would be honered for you to do that to me..
Markis (8 years ago)
No for real, i need to ask WHY
Markis (8 years ago)
:p why
HAZRATALI101 (8 years ago)
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF WHY PEEPS POST THESE WHY:-:o
melz (9 years ago)
[u][b]f*ckin nasty[/b][/u]
shin gouki (10 years ago)
erk i feel sik just by seeing this
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Idiot Sets Face On Fire
Booze + Fire + Idiot ... always a PERFECT formula for a very entertaining video! lol

Surface
For those of you into low riders and custom cars, this vid is for you... get some ideas for your car off these guys

Stepping on the face
Yeah....not such a nice thing to do

Hot Blonde Chick Drops Phone On Her Face
Smokin' hot blonde chick, totally wasted, learns a painful lesson about gravity! (Makin' her parents proud, that's for sure!) lol

Foul Ball To The Face
Dude not paying attention at the ballpark and he gets DRILLED!

Chick Does Awesome Swing Jump With Face Smash Dismount
What a way to make YOUR swing jump different from all the rest! Funny Video!

Face Plant On Icy Golf Green
Golfing in Scotland on this cold winter day looks a lot more like ICE SKATING! lol Funny Video! Enjoy

Earth Day Speaker Gets Pie In Face
Two ignorant dudes throw pies at the speaker on Earth Day at Brown University! ( No doubt they'll play a big role in helping us to save the planet! )

Human Face Electronic Synthesizer
WOW! Imagine how beautiful the music would sound if this dude wasn't so UGLY!

Face Break
watch where you're going pal

Link Partners