Face Sitting

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
Pages: 1 2
sonofsamus (7 years ago)
omg
hotstuff5059 (9 years ago)
:D What a lucky guy! YUM YUM!!!!! Sniff Sniff!! :D
Ranardo (9 years ago)
OMFG wat da hell wat dat... lmao:D
buttman6969 (9 years ago)
i wish i was that guy
snifer123 (9 years ago)
Wat a lucky guy...I Wish that i was him soooooooooooo much..any females out there who want to i would be honered for you to do that to me..
Markis (9 years ago)
No for real, i need to ask WHY
Markis (9 years ago)
:p why
HAZRATALI101 (9 years ago)
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF WHY PEEPS POST THESE WHY:-:o
melz (9 years ago)
[u][b]f*ckin nasty[/b][/u]
shin gouki (10 years ago)
erk i feel sik just by seeing this
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Face In The Cake Prank
One of these cakes looks different from the others. And if you're not careful, it'll even BITE you! lol Funny Video! Enjoy!

Fatty Falls Face First
This little ball of fat hits the ground when his sisters toy around... seriously? you got this kid on a mcdonalds feeding tube?

Stepping on the face
Yeah....not such a nice thing to do

Funny Bumper Face Splat
Dude showing off his power risers just loses it and ends up EATING a car bumper! Funny Video.

Funny Face Guy
WOW. If you could do this, bet you'd get all the girls!

Slow Motion Face Punch Compilation
SUPER slow motion head punches are awesome! Looks like heads are going to come off their necks! lol Cool Video!

Monkey Poops On Monkeys Face
Kind of like corporate America. Only there, the monkey with poop on his face also carries the toilet paper to wipe the BIG monkey's butt! lol

Scary Zipper Face Mask
If you're UGLY, really ugly, you seriously need to consider getting one of these!

Bushfaces
yeah... what do you think he most likely looks like?

Burglar Hit In Face With His OWN Brick
Idiot burglar bounces a brick off of an ATM, gets hit in the head with the brick, and oh yea, gets his PICTURE taken too! Perfect trifecta!

Link Partners