Man Vs. Animal

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
vida (5 years ago)
WTF!?!?!?!
manny1 (5 years ago)
yeah i bet next time this wont work.never underestimate humans or animals people. but i still cant help but laugh @ this.its pretty funny
manny1 (5 years ago)
yeah i bet next time this wont work.never underestmate humans or animals people.
juujuuuujj (5 years ago)
Animal: must be a crack head who got hold of the wrong stuff.
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
A Man And His Squirrel
The BEST of friends, this dude and his pet squirrel even SHOWER together! I don't know about this guy - sounds a bit odd to me!

Sausage Man
Yeah, I'll be calling that guy...

Crazy Human Powered Ferris Wheel
Dude! Don't they have electricity in India?

ON AIR News Anchorwoman Admits She Gets Spanked
This is, and will always be, this chick's most embarrassing moment in her life! Funny video! Enjoy!

Human Catapult
Everybody with a place by the water should have one of these!

One Man Mosh Kid
System of a down: bounce! what else is there to say he says? Maybe something like wtf is worng with this guy :P nah rock on man!

The Can Man
This guy LIVES on & WEARS other people's junk. He thinks he's making a point, but it seems to me that he's just NUTS! lol

A Frog Sitting on a Bench Like a Human
OMG, I love how he is just chilling out! Too funny!

White man can't jump!
So, it is true. Hilarious clip from whitechicks.

Human Hoop
Apparently he didn't get through the hoop as planned.... ended up busting his face on the floor

Link Partners