Dog Rides Big Turtle

SHARE VIDEO Add to Favorites Bookmark
AddThis Social Bookmark Button Download Video Embed to MySpace/Blog
User Comments
wce8383 (8 years ago)
lmao thats hilarious! I don't know where people come up with this stuff and these bright ideas lol
webvideowerbung (8 years ago)
How funny is that ;-))
Want to comment? Join Bofunk or login
Member Login
Username:
Password:
   Not registered? Sign up!
Checkout Bofunk on Facebook!
Related Videos
Turtle Buds
Gotta watch out for those snipering turtles!

Dog And The Invisible Door
Fool me once, shame on you. Fool me twice? Ain't NOBODY gonna talk THIS dog into walking into a glass door... again! Even IF there is no glass! lol Funny Video!

Amazing Dog Leads State Troopers To Fire
Unfortunately, the dog was later arrested for RUI (Running While Intoxicated) and impersonating Lassie! lol

Electrocuted Dog Prank
What do you do when you're watching somebody's dog & it dies a horrible death right before your eyes? Check it out! Very funny hidden cam prank!

Crazy Dogs
Wow these are some crazy dogs... always put you in a good mood!

More Fun With Tyson The Skateboarding Dog
Tyson, the TV star pooch shows off his cool skateboarding skills.

Dog sniffs armpit and passes out
Dog is funny.....guy has a creepy voice though.

Latin Dancing Dog
Any dog can do a waltz or cha cha, but this little guy's Salsa routine is the hands down winner!

Dog Treats
Guy tries to flirt and eats her snack.....I doubt a kiss would be acceptable.

Dog Execises With Owner
One super smart pooch! And check out those 6 pack abs! lol

Link Partners